Przekonaj się, jaka jest przewaga powiadomień push nad innymi formami marketingu internetowego

Powiadomienia push to szybki i uniwersalny sposób dotarcia do anonimowych użytkowników strony internetowej lub sklepu online. Sprawdzają się właściwie w każdej branży, np. gdy prowadzimy sprzedaż internetową lub chcemy zachęcić do przeczytania ciekawego artykułu. Dlaczego warto wysyłać wiadomości push i jakie dają nam korzyści?

Push vs newslettery

Obecnie żyjemy w natłoku różnych informacji, a większość z nich pomijamy. Nie jesteśmy w stanie ich przetworzyć i zapoznać się z każdą wiadomością. Tak też się dzieje w przypadku skrzynek pocztowych. Czytanie maili wymaga od nas zalogowania się do skrzynki, otworzenia wiadomości i zapoznania się z treścią. Ten problem rozwiązują powiadomienia push, dzięki którym odbiorca będzie miał je zawsze na wyciągnięcie ręki. Ponadto wysyłanie wiadomości bez zgody użytkownika nie jest ani efektywne, ani zgodne z prawem. Dzięki powiadomieniom push odbiorcy mają kontrolę nad swoją prywatnością. Jednym kliknięciem mogą wyrazić zgodę lub odrzucić propozycję otrzymywania wiadomości Push. W oczach użytkowników nie jest to nachalny kontakt – zwyczajnie chcą otrzymywać treści dopasowane do ich preferencji.

Komunikacja bardziej osobista

Powiadomienia push dają możliwość wysyłania do użytkownika spersonalizowanych wiadomości push. Jest to klucz do sukcesu w działaniach marketingowych. Dzięki notyfikacjom możemy z łatwością badać i oceniać zachowania klientów i wysyłać im powiadomienia odzwierciedlające ich aktywność. Podział bazy subskrybentów ze względu na płeć czy wiek to absolutne minimum. Równie ważny jest termin i godzina wysyłki. Narzędzie daje jeszcze więcej możliwości docierania do grupy docelowej.

Ratujemy porzucone koszyki

Powiadomienia push są doskonałym narzędziem, dzięki któremu możemy wysyłać call-to-action odnoszące się do konkretnego koszyka. W praktyce oznacza to, że klient, który opuścił stronę i nie zrealizował zamówienia, może otrzymać wiadomość przypominającą o zakupach (na przykład wraz z rabatem na wybrane produkty). Żadne narzędzie nie umożliwia tak szybkiej komunikacji z potencjalnym klientem. Średni CTR z dostarczony komunikatów to około 22%!

Przekonaj się, jaka jest przewaga powiadomień push nad innymi formami marketingu internetowego
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *