Organizujesz konferencje? Poznaj najlepsze gadżety reklamowe!

Pakiet gadżetów konferencyjnych to miły upominek, który zawsze cieszy uczestników, a jednocześnie spełnia funkcje reklamowe – w końcu na każdym z nich jest umieszczone logo organizatora. Obecnie wiele firm oferuje nam możliwość nadrukowania naszego logo niemalże na wszystkim. Jak wybrać najlepsze z nich? Jak nie dać się zostawić w tyle konkurencji? Podpowiadamy!

Teczka, notes i długopis – klasyk

Notes, długopis i teczka z nadrukiem, w której to wszystko jest schowane – to konferencyjny must have. Praktyczne i poręczne przybory umożliwiające notowanie i zapisywanie uwag w trakcie prelekcji. Jak sprawić, aby były atrakcyjne? Możesz spróbować dostosować ich design do charakteru konferencji. Spotkanie fanów nowych technologii zasługuje na gadżety w futurystycznym stylu, zaś ekolodzy z pewnością będą zachwyceni przedmiotami nawiązującymi do natury. Daj się ponieść fantazji i zrób porządne rozeznanie w Internecie. Może na event dla fizyków uda Ci się znaleźć długopis z laserem?

Bawełniana torba – bądźmy eko!

Bawełniane torby staja się coraz bardziej popularne. Nic dziwnego. Są doskonałe zarówno jako gadżet reklamowy (na ich powierzchni możesz nadrukować wszystko) jak i klasyczna siatka na zakupy. To przedmiot, z którego uczestnik konferencji na pewno będzie jeszcze długo korzystał, chodząc po codzienne sprawunki. Dodatkowo zasygnalizujesz wszystkim, że idee ruchu zero waste są Ci bliskie, a troska o mniejszą produkcję śmieci to przecież taki ważny temat! Co więcej, bawełniana torba pozwala też na schowanie w niej wszystkich gadżetów, jakie uczestnik otrzyma w trakcie eventu!

Pendrive, selfiestick, mobilny obiektyw – ciekawy gadżet

Jeżeli dysponujesz większym budżetem przeznaczonym na reklamę, nic nie stoi na przeszkodzie temu, by pójść o krok dalej i dorzucić do każdego konferencyjnego pakietu ciekawy gadżet. Mały pendrive, selfie stick, obiektyw do aparatu w telefonie komórkowym – to świetne i oryginalne rozwiązania. Zwłaszcza jeżeli da się je tematycznie powiązać z tematem organizowanej konferencji. Organizujesz event dla fotografów? Mobilny obiektyw z pewnością będzie czymś, o czym długo jeszcze będą rozmawiali jego uczestnicy!

Ciasteczka i krówki – kto nie kocha słodyczy?

Kiedy burczy w brzuchu, a do przerwy na kawę został jeszcze kawał czasu – strategicznie dorzucone do pakietu startowego krówki czy ciasteczka, mogą uratować niejedną osobę. To dobra opcja, zwłaszcza jeżeli organizujesz konferencje na kontrowersyjny temat i nie zależy Ci na tym, by burzliwy panel dyskusyjny zakończyło obrzucanie się błotem przez prelegentów. Wiadomo, że jak Polak głodny – to zły. Pozwól słuchaczom na dyskretne podjadanie!

Organizujesz konferencje? Poznaj najlepsze gadżety reklamowe!
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *